3 Eylül 2012 Pazartesi

Lenny Kravitz erteledi,hayatım karardı



Neden Ha nedeeeeeeeeeeeeeeen o kadar heves ettiydim.doğum günü hediyemdin.(gecikmeli hediye olucaktı ama olsun)Hayıııııııııııııııııııııııırrrrrrrrrrr.Ndeeeeeeeeeeeeeeeen?

Lenny Kravitz'in 4 Ekim 2012 İstanbul Konseri 2013'e Erteleniyor.

Lenny Kravitz'in New Orleans'ta çekmekte olduğu film "The Butler"in seti kışa kadar uzayınca film şirketiyle yaptığı anlaşmayı bozamayan sanatçı, konserlerinin tarihini değiştirmek durumunda kaldı.

Biletlerinizi saklayabilir ya da geri iadesi için Biletix satış noktalarına başvurabilirsiniz. Lenny Kravitz elinde olmayan bu sebepten dolayı tüm hayranlarından özür diledi ve 2013'te İstanbul geleceğinin sözünü verdi…
intihar sebebiiiiiiiiiiiiiiiii :'(


Bu haberi geçen gece saat 02.00 sularında öğrendim ve tepkim aynen ilk paragraftaki gibiydi.Ve hemen Twitter'dan Lenny Kravitz' e öfke dolu bir tweet yazmaya koyuldum ,doğum günümü mahvettin falan diye,ama yemedi ve göndermedim. Ki gönderseydim de Lenny nin şeyinde olmayacaktı.

Hayat bu, sürprizlerle dolu iyi yada kötü.. Bazen en büyük idollerinizden biri size sıkı bir kazık atabilir dikkat. Yine de severim bizim kerata Lenny'i.
(Amma hayal kurmuştum bu konserle ilgili oysa :/ )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder